Transport si retururi

Metoda de livrare si cost transport:

Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu Nemo Express sau Fan Courier avand urmatoarele costuri: 

Valoare comanda Cost transport Nemo Express Cost transport Fan Courier
      1 - 249.9 lei                16.9 lei                 19.9 lei 
    peste 249.9 lei          Transport gratuit                                     9 lei


Costurile de transport prin Nemo Express sunt valabile pentru orice locatie din Romania, indiferent de greutatea coletului.

Pentru Fan Courier poate exista o taxa suplimentara, in functie de numarul de kilometri suplimentari - pentru a verifica acoperirea Fan Courier, click aici: https://www.fancourier.ro/acoperire/

Livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei, in termen de 48-72 de ore de la confirmarea comenzii; exceptie vor putea face perioadele cu un volum foarte mare al comenzilor (ex. Perioada Pastelui, lunile Mai-Iunie, Perioada Craciunului si/sau datorita conditiilor meteorologice nefavorabile). Termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii comenzii. Nu se fac livrari Sambata si Duminica, precum si in zilele cu sarbatori legale.

Produsele se afla in ambalajul original al producatorului plus ambalaje care sa protejeze produsele pe durata transportului.

 

Procesarea comenzilor

Comenzile online se proceseaza in maxim  24 de ore lucratoare de la trimitere, iar cele trimise Vineri sau in zilele de weekend se proceseaza in ziua de Luni.

 

Politica de returnare a produselor:

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

  • Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

  • Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre client. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

  • Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Domnulbebe.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

  • Domnulbebe.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Domnulbebe.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Pentru procedura de retur, va rugam sa ne informati pe email, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului / produselor la adresa magazinului contact@domnulbebe.ro in care sa specificati numarul comenzii si ziua livrarii acesteia sau la telefon 0746.105.520. Dupa instiintarea de retur, veti primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB la Observatii: Returnare produse si numarul comenzi dvs.


In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Domnubebe.ro).


Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  • Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);

  • Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri, etc; Produsele pentru ingrijire personala pot fi returnate doar daca sunt sigilate. Nu se accepta retunarea produselor nesigilate de aceasta natura pentru ca nu putem garanta integritatea acestora intr-o vanzare ulterioara.


Mentiuni speciale:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: "consumatorul nu ar trebui sa isi piarda dreptul de retragere, ci sa raspunda pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara."


In cazul in care aveti nelamuriri sau intrebari, va stam la dispozitie aici: contact@domnulbebe.ro